BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 22 March 2011

insan2 penyeri hidup ku....

setiap org pasti ada org2 yg tesyg di sekeliling mereka kan..??begitu juga aku...aku beruntung ada mereka.....aku sayang mereka..mereka segala2 nya bagi ku




...ada nye mereka lah aku jadi org yg bahagia dan sentiasa rasa di sayangi.

hanya pada mu ya ALLAH ku panjat kan rse KESYUKURAN kerana tanpa izin MU aku xkan dpt semua kebahagiaan ini......ALHAMDULILLAH....

DOA dan HARAPAN ku muga kebahagiaan yg ku miliki bersama insan2 yg ku sayang ini akan terus berpanjangan dan sentiasa mendapat keberkatan dari ALLAH SWT......AMIN....

2 comments:

aNIe said...

Ina... bagi wanita yang bergelar isteri dan ibu... merekalah penyeri hidup kita... dan merekalah tempat kita menumpang kasih dan mencurahkan kasih kita... dan kita sentiasa bahagia bila bersama mereka

inahamdan said...

betul kak..ina sokong 110%...tiada yg lebih membahagia kan selain melihat mereka semua bahagia...bile mereka bahagia kite pun akan bahagia.....tq kak....