BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday 21 March 2011

REUNION SHAROD 1980-1984--TEMA: “SILVER GLITTERS NITE” :)

Assalamualaikum....salam syg buat semua..ptg2 gini tgh wat per tu yer..?ce teka2 kte baru pas wat per...??teka je lah pape ye...asal kan korang bahagia......:)) tp kalau nk tau gak meh kte bgtau lah...mcm biasa lah dh duk sorg2 kat umah ni...dh selesai sume yg wjib..apa lg.....mse utk menonton.....kte tgok die pastu tau2 die yg tgok kite....mwahahaha......(ZZzzzzzzzz..tido lah....)

okey..ni nk story pasal "silver gliters nite" ni..seblum tu nk cter gak lah betapa gumbira nye hati ku berjumpa semula ngan geng2 lama..aissshhh..tul2 cam mmpi...byg kan lah dh 27 tahun x jumpa,,, akhirnye jumpa kembali..semua nye jumpa d "FACEBOOK"....cam nk berjurai airmata ble jumpa kembali kwn2 mse remaja..tiap2 hari aku belek wal kwn2 ku, nk tgok ghupe terbaru..byg kan lah last jumpa umur 15/16 thun ni tgok balik umur dh 44 thun..faham3 jelah kan perubahan bentuk mukabumi.....oppssssssssss......(jgn mare kwn2)tp yg aku bangga skli kwn2 aku masih berperangai sme mcm umor 15/16 tahun gak...sempoi, giler2 dan caring jer....i luv u kwn2.....muaahhhh..

tarikh/tmpt utk Reunion dh di pilih..dan jeng..jeng..jeng...tema nya pun dh di pilih.......hoyeeaahhhhhh.......!!!"SILVER GLITTERS NITE".......mak aiiiiii...part ni rmai yg poneng ni....termasuk lah aku...tgok ni post kngkawan aku pasal silver glitter ni...

TEMA: “SILVER GLITTERS NITE”
*Warna pakaian berdasarkan tema di atas – ala-ala kelabu(grey) dan berkilauan.

PENDAFTARAN:
Bermula jam 7.45 mlm hingga 8.15 mlm
*(Solat maghrib boleh dilakukan di Hotel mengikut masa masing-masing)


BERJUMPA KITA DI REUNION SHAROD 1980-1984 MITC HOTEL MELAKA……insyaallah

Najwa Isa Weeiii...silver glitters...korang nie menuakan kita seblm waktunyer....ambiklah warna ceria sikit..red ke...gold ke...

Roslinda Nayan Ini adalah pilihan rakan2 semasa mesyuarat....mane ade tuanye...glitters tu....blink2 lagi....lagi pun selepas 25 tahun.....sempena jubli perak la.....

Rahimah Suboh hehehe....NI kita baru 25 ler tuh....!!!

Roslinda Nayan Naj...kau buat baju glamour....blink2 lagi....letak diamond sana sini....sure cantik....mane de tua....mengalahkan datin nanti...

Norazah Daud saya lum dapat mesej dari halimah.sim card h/p dah rosak.esok baru dpt ganti yang baru.

Zakiah Ahmad azah join tak dinner nanti? Rindu sgt nak jumpa.....

Norazah Daud join le.....

Roslinda Nayan Azah...ade tak member2 yg lain duduk dekat2 rumah awak....ajak la mereka join....mcm abadaa, badriah, noraini wahab, arfah....

Siti Arfah Safaruddin i'allah geng..glittering nite..kalau i x gliter pun..i p..c u guys..

Roslinda Nayan Arfah...boleh tak message no. phone.

Norazah Daud i nak byr mcm mana ni.limah tak teks pun.

Roslinda Nayan Sabar ye Azah....nanti Limah sms......

Saniah Salim Kalau tak pakai warna silver blh x?

Rosilah Abdollah alamak..i pun takde baju silver...kalau baju hitam i ada banyak...sebab boleh cover perut sikit hahaha

Roslinda Nayan Ape salahnye sekali2 tukar colour....tak semestinye silver...ala-ala kelabu yg ber "glitters" pun boleh....

Roslinda Nayan Ape salahnye sekali2 tukar colour....tak semestinye silver...ala-ala kelabu yg ber "glitters" pun boleh....

Rosilah Abdollah ok lah...sharod punya fasal...i pi carilah nanti baju ala2 silver gitu....

Roslinda Nayan Thanks dear....gitulaaaa....demi sharod......

Norzila Binti Ani Bila la masa aku nak cari baju wane tuu..sapa bole tolong aku?

Salina Hamdan penat aku pusing melaka nk cari baju kale tu.......huwaaaaaaa......
6 hours ago · Like
Roslinda Nayan Ina....cari jng tak cari....ala...cari yg ala2 grey n glitters....
5 hours ago · Like
Raihan Zaki Yusof Nasib baik hubby aku x join... Kalau x sure panjang jelingan dia kalau nampak aku berglittering..!!!! Opsss....x Cari lagi kain lah...
2 hours ago · Like
Roslinda Nayan Raha....pi cepat cari....nanti abis.....hahaha....berglittering la kite malam tu.....
2 hours ago · Like
Rosilah Abdollah you all nak cari baju silver apa yer, baju kurung ke, blouse ke, jubah ke, evening dress ke...tolong bagi tau sikit....
2 hours ago · Like
Raihan Zaki Yusof Silah... Ko ada idea ke mana nk beli jubah...? Kalau aku pakai kebaya karang..., takut pengsan sume oghang...!!!;)
about an hour ago · Like
Roslinda Nayan Silah: baju ape pun tak pe....janji selesa dipakai .....n....look elegant...
about an hour ago · Like
Roslinda Nayan Raha: ape salahnye pakai kebaya.....
about an hour ago · Like

hehehe......mcm2 kan komen....pape pun aku akan cube yg terbaik....xkesah lah "SILVER GLITTERS" ke x..yg paling penting pada aku..,aku dpat jumpa kwn2 yg dah lama aku nk jumpa kembali...... pd kawan ku LINDA,IMAH,ELLI,ILA dan yg terlibat dlm mengatur kan reunion ni aku ucapkan setinggi2 TAHNIAH atas jasa baik korang semua yg sungguh2 mengatur kan semua nya...aku sayang kamu semua........MUUAAAAAAAHHHHHHHHH...<3

2 comments:

aNIe said...

Ina...okay dah boleh dah...hehehe...

Mesti tak sabar nak menanti Malam Lip Lap Lip Lap Perak...heheheh

inahamdan said...

kalau kak anie x tolong ajar,ina pun xtau..mekasih kak...byk lg nk kena tnya kak anie ni...

lip lap lip lap..mengelip......:)