BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 8 May 2011

mengimbau kembali........8mei1990........

mengimbau kembali ke 8 Mei 1990 21 tahun yg lalu......waktu2 begini aku dalam debaran utk menunggu detik kelahiran cahayamata pertama ku.....seminggu sebelum tarikh ni doktor dh bgtau kalau xde rse nk melahir kan pun...nak atau xnk, awak mesti jugak dtg menyerah diri tuk di keluar kan baby dlm perut tu..cukupcukup lah baby tu duk bersolek kat dlm..kata doktor tu lg...hehe..

maka 8 mei ni lah hari nye aku terpaksa menyerah kan diri ke doktor...barang2 yg di perlu kan aku dh siap masuk dlm bonet kete pas maghrib nnti bertolak ke tempat tuk aku menyerah kan diri..."TOH MATERNITY" Seremban (sme tempat tu ngan angkasawan malaysia di lahir kan...chewahhhhhh)

debaran semakin kuat...dup..dap..dup..dap......maklum lah anak pertama..takuttt......tambah2 lg langsung xde rse sakit nk bersalin tau2 kena masuk wad jer....fuhhhhh...tuhan jelah yg tau hati dan perasaan ku mse tu.........takut...gembira...takut...gembira...tapi..........aku mesti juga menghadapi nye........xlama lg dh nk masuk maghrib.......kena bersiap2 lah tuk solat maghrib dan berdoa sebelum bertolak.........daaaaaaaaa..........

0 comments: